آلوز: "وابستگی تیم به مسی الزامی و مشخص است"

تاریخ : 2 / 6برچسب:دنی آلوز,مسی,بارسلونا,بارسا نیوز,
زمان انتشار :21:52.....نویسنده ی مطلب :مینا (معاون)

اما من فکر نمیکنم که نیازی به شلوغ کردن این موضوع باشد , حتی فراری هم گاهی برای تعمیر باید به کارگاه برود.اگر بهترین بازیکن دنیا در یک تیم باشد , قطعا تیم به او وابسته است اما ما سعی خواهیم کرد که این موضوع را به یک مشکل کوچک تبدیل کنیم.


آلوز خوشحال به اعتراف این موضوع است که تیم به مسی نیاز مند است و سعی میکند که این را مشکلی کوچک نشان دهد .آلوز به عنوان کسی که هم در تیم ملی و هم در بارسلونا با نیمار بازی میکند گفت:نیمار مشتاق برای بازی کردن است و برای میداند که به کجا آمده و چه انتظاراتی از او دارند.

او همچنین گفت که نیمار بسیار خوشحال است و بعد از این نیز میتواند انطباق بیشتری با تیم داشته باشد و بهترین عملکردش را به نمایش بگذارد.در مورد گلزنی نیمار در مقابل اتلتیکو مادرید آلوز معتقد است که نیمار از فرصتی که سرمربی به او داد با زدن گل تساوی به خوبی استفاده کرده است و اگر فرصت بیشتری به او داده شود , میتواند چیز های زیادی را برای بارسلونا به ارمغان بیاورد.

به نظر آلوز در بارسلونا بازیکن ثابت و تعویضی معنی ندارد زیرا در پایان بازی همه بازیکن ثابت به حساب می آیند چون به اندازه ی کافی و لازم در تیم حاضر بوده اند.


((دربارسلونا بازیکن ثابت و تعویضی وجود ندارد و و همه بازیکن ثابتند و به اندازه ی کافی بازی میکنند , نیمار چه ثابت بازی کند و چه به عنوان یار جایگزین وارد زمین شود خوشحال است و وقتی خوشحال باشد, بهترین عملکرد را خواهد داشت.))


سخنان خوش بینانه در رابطه با سوپر کاپ:

او گفت که :((ما سزاوار نتیجه ای بهتر به خصوص در نیمه ی دوم بودیم و تیم حریف از کوچکترین فرصت ها موقعیت ها خوبی ایجادمیکرد )) او همچنین گفت که تیمش در بازی قبلی خیلی خوب عمل نکرده و اصرار داشت که در بازی بعدی بارسلونا عملکردی بسیار بهتر خواهد داشت:((ما بهتر خواهیم بود زیرا زمین به ما کمک خواهد کرد.


ادای احترام به آبیدال:

آلوز برای ادای احترام به آبیدال در این فصل شماره ی 22 را بر تن کرده است و در این باره گفت که این بازیکن فرانسوی تاثیر بسیار زیادی بر روی مسائل ورزشی و شخصی او داشته است


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.