بارسلونا - رایو وایکانو: نوکمپ آماده ی رکورد شکنی دیگر از مسی

این مهاجم آرژانتینی چهارشنبه شب از دور برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری در سوسیه داد موفق به گلزنی شد تا دوباره به روند گلزنی هایش برای بارسلونا برگردد.
مسی با گلی که در تساوی 1-1 برابر سوسیه داد زد تعداد گل هایش برای بارسلونا را به 335 گل رساند و بدین ترتیباز حیث بیشترین تعداد گل زده برای یک باشگاه اسپانیایی با تلمو ساررا مهاجم اسطوره ای سابق اتلتیک بیلبائو برابر شد.

بنابراین این مهاجم 26 ساله شنبه شب برابر رایو وایکانو این فرصت را دارد تا با اضافه کردن به تعداد گل های زده اش، رکورد بیشترین تعداد گل زده برای یک باشگاه اسپانیایی را بشکند. مسی برابر این باشگاه اهل مادرید فصل گذشته چهار بار گلزنی کرد در حالی که در پنج بازی اخیرشان با وایکانو هفت بار نیز موفق به گلزنی شده.

بارسا یکشنبه ی گذشته با برد 4-1 در سویا به صدر جدول لالیگا بازگشت؛ جایی که تیم های بارسلونا، رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در حال حاضر از حیث تعداد برد، تساوی و باخت با هم برابر و هر سه با هم صدرنشین رقابت های لالیگا هستند.

پسران جراردو مارتینو در آخرین مصاف خانگی شان در لیگ با حساب 3-2 برابر والنسیا تن به شکست دادند، اما اگر نتوانند پسران خِمِس را در خانه شکست دهند شوک بزرگی برای بارسلونا خواهد بود.

بارسلونا برای این دیدار می تواند از کارلس پویول مدافع کهنه کارش استفاده کند؛ پس از اینکه این مدافع اسپانیایی دو دیدار اخیر تیمش را به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کمر از دست داد.

خاویر ماسچرانو و جوردی آلبا که در پیروزی کوپا دل ری برابر رئال سوسیه داد در هر دو بازی رفت و برگشت حضور داشتند برای بازی شنبه شب برابر رایو وایکانو در دسترس هستند. این دو بازیکن به دلیل محرومیت در برد اخیر تیم شان در لیگ برابر سه ویا غایب بودند.

نیمار که از ناحیه قوزک پا آسیب دیده در آستانه بازگشت به میادین بوده، اما دیدار شنبه شب برای بازگشت این مهاجم برزیلی زود به نظر می رسد. جاناتان دوس سانتوس مصدوم بلند مدت بارسلونا و اویر اولاسابال همچنان مصدوم و به این بازی نمی رسند.

رضوان رت مدافع کناری رومانیایی جدید باشگاه رایو وایکانو احتمالا شنبه شب برابر بارسلونا نخستین بازی اش برای این باشگاه تجربه می کند. رت پس از اینکه توسط باشگاه وستهام لیگ برتری بازیکن آزاد اعلام شد در انتقالی به صورت بازیکن آزاد به باشگاه رایو وایکانو پیوست.

خِمِس سرمربی وایکانو برای استفاده از جاناتان ویرا در این بازی هنوز تصمیم نگرفته در حالی که بورخا لوپس، خوسه کارلوس و سبا فرناندس نمی توانند تیم شان را در بازی برابر بارسلونا همراهی کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.